Viziunea RE:START ROMÂNIA

RE:START MÂNDRIA NAȚIONALĂ

România nu trebuie și nu are voie să-și uite originile și istoria. Imnul naţional trebuie ştiut de copiii noştri. O naţiune cu rădăcini puternice este o naţiune câştigătoare. Școlile şi grădiniţele trebuie să se asigure că fiecare copil roman cunoaşte imnul României şi înţelege semnificaţia acestuia. Radiourile şi televiziunile din România au datoria de a dedica un moment al zilei pentru transmiterea imnului naţional. De asemenea, este nevoie de patentarea motivelor tradiţionale româneşti și de promovarea internă şi internaţională a valorilor româneşti.

RE:START Educație și talent

România are datoria să-și prețuiască talentele și să contribuie la dezvoltarea cercetării, un domeniu la care stăm dezastruos de rău, pentru că pur și simplu a fost dat uitării. RE:START ROMÂNIA va pune în aplicare măsura conform căreia primii 5 absolvenţi din universităţi (stat şi privat) vor fi scutiți de impozitul pe venit timp de 5 ani. De asemenea, vom crea facilităţi fiscale acordate angajatorilor, facilităţi fiscale pentru firmele înfiinţate de tinerii din România și vom susține Centrele de afaceri la nivel naţional cu programe speciale de finanţare dedicate tinerilor.

RE:START PRODUCȚIA în ROMÂNIA

Suntem codașii Europei în ceea ce privește producția internă. Importăm mult mai mult decât exportăm și de cât am putea produce.

RE:START ROMÂNIA înseamnă:

1. Investiţii în agricultura românească: irigaţii, subvenţii pentru fermieri, programe de finanţare pentru românii din țară şi Diaspora, dedicate relansării agriculturii.
2. Centre de colectare în cele 8 regiuni ale ţării, însoţite de lanţuri de magazine dedicate vânzării produselor româneşti.
3. Investiţii în industria din România: dezvoltarea producţiei de medicamente, produse chimice, mobilă, industria textilă, industria alimentară etc.
4. Investiţii în cercetare. Nu putem avansa fără sprijinirea cercetării!
5. Programe de încurajare mediul de afaceri: acces lărgit la finanţare, înfiinţare de companii noi, facilităţi fiscale oferite companiilor nou înfiinţate, respectarea legii prevenţiei.


RE:START Administrație pentru cetățeni

Administrațiile locale românești sunt încă în epoca dosarului cu șină și a plimbatului de hârtii dintr-un birou în altul. RE:START ROMÂNIA în administrațiile locale și centrală înseamnă inovație, tehnologie informatică, utilitate, relevanță și venirea în întâmpinarea cetățenilor în mediul digital. RE:START ROMÂNIA promovează din răsputeri noua tehnologie revoluționară și utilitatea pe care o aduce Blockchain-ul în tot ceea ce înseamnă guvernarea digitală și lucrul cu instrumente digitale. România Digitală 3.0 este ținta noastră în ceea ce privește sectorul public.

Identitatea și identificarea unică digitală a cetățeanului (integrată în toate platformele cu care interactionează) bazată pe tehnologia Blockchain, dezvoltarea orașelor în direcția smart city, dezvoltarea tehnologiilor IoT (Internet of Things), alfabetizarea digitală a cetățenilor, eficientizarea consumurilor, transport integrat și soluții digitale dedicate transportului, securizarea datelor cetățenilor, conectivitatea totală a țării - acestea sunt ambițiile RE:START ROMÂNIA pentru următorii ani.

RE:START Producția

Image

1 RE:START producția României

Situația actuală
Suntem codașii Europei în ceea ce privește producția internă. Importăm mult mai mult decât exportăm și de cât am putea produce.

Ce vom face
RE:START ROMÂNIA propune investiţii masive în industria din România: dezvoltarea producţiei de medicamente, produse chimice, mobilă, industria textilă, industria alimentară etc.

2 Creștere economică

Situația actuală
Economia României este firavă. Suferă enorm și se clatină la fiecare mișcare a marilor economii mondiale.

Ce vom face

Vom contribui la menținerea și la îmbunătățirea ritmului de creștere economică promovând stabilitatea mediului financiar până la permanenta modernizare a infrastructurii naționale.

3 Investiții

Situația actuală
O creștere economică substanțială, pe termen mediu și lung, este greu de imaginat în absența unui volum crescut al investițiilor.

Ce vom face

Atragerea investițiilor străine și autohtone, generatoare de locuri de muncă, inovație și, în cele din urmă, bunăstare, trebuie să constituie prioritatea diplomației economice. În această privință este nevoie de o abordare nouă, mult mai dinamică, mult mai determinată.

4 Diplomație economică

Situația actuală
Stăm foarte prost la dimplomația economică a țării. Oameni incapabili, de ani de zile, se fac că știu ce cât de mult înseamnă pentru țară acest lucru.

Ce vom face

Fiecare ambasador sau atașat comercial trebuie să promoveze oportunitățile din România potențialilor investitori străini. Vom susține chiar stabilirea unor indicatori de performanță în acest sens, pentru a ne asigura de cele mai bune rezultate.

5Atragerea investitorilor

Situația actuală
Investițiile străine în România sunt timide și destul de five. În afara unor nume mari, foarte puțini investitori au curajul să vină la noi.


Ce vom face

Vom iniția propunerea ca Președintele să fie însoțit în toate vizitele oficiale de către oameni de afaceri, aleși în mod transparent. Fiecare dintre aceste vizite trebuie să fie urmată de atragerea de noi investitori în țară. Vom lupta pentru a reclădi relațiile economice din trecut cu țările de pe continentele asiatic și african.

6 Sistemul fiscal

Situația actuală
La ora aceasta, România are un sistem fiscal slab organizat, dar dictatorial. Este sperietoarea antreprenorilor.

Ce vom face

Vom pune la punct și vom oferi garanția unui sistem fiscal stabil și predictibil, a unui acces facil la resurse energetice și o bună interconectare a infrastructurii de transport, pentru a ajuta mediul de afaceri al țării.

7 Programe mediul de afaceri

Situația actuală
Este surprinzator cum în 30 de ani, guvernele care s-au perindat la conducerea țării au ajutat doar baronii, nu și antreprenorii tineri, la început de drum.

Ce vom face

Vom crea și finanța programe de încurajare a mediului de afaceri, oferind acces lărgit la finanţare, ușurând procesul de înfiinţare de firme noi, facilităţi fiscale oferite companiilor nou înfiinţate, respectarea legii prevenţiei etc.